שלום חברים,
סיפור שקרה לי עם חברת תדיראן, קניתי מזגן 5.5 כ"ס מפוצל של חברת תדיראן דגם ( להלן: SILENT WIND 55/3P ) לפני כ 3 שנים.
לפני כשנה החלו תקלות מצד המזגן אשר התבטאו מידי פעם בהקפצת הפחת הראשי בביתי. הבאתי מספר טכנאים כולל את הטכנאי של חברת תדיראן (שלקח לי להמתין לו כשבוע וחצי), שלא מצאו כל תקלה במזגן והפנו אותי לארון החשמל שלי שאולי הפחת לא תקין, הזמנתי חשמלאי מוסמך שהחליף לי את הפחת הראשי ואף הגדיל והוסיף פחת נוסף רק למזגן למיגור הבעיה, וללא הועיל.
לבסוף הומלץ לי על טכנאי טוב שעבד בעבר בחברת תדיראן ומבדיקה שערך עלה כי סוג המדחס ZP49 אינו תואם את דגם המזגן. ושלמזגן זה אמור להיות מדחס יותר חזק (zp57 ).
וגם בשל כך לא היה יכול לעבוד בתפוקתו המלאה, וזו פשלה של חברת תדיראן בזמן ההרכבה שלו.
לפיכך שוחחתי על כך עם תדיראן שהפנו אותי לכתוב מייל לפניות הציבור. לאחר מספר ימים חזרו אלי בטענה שזו לא יכולה להיות הבעיה.
ואני שואל את עצמי אז אם יש תקן שקובע שמזגן בגודל מסוים יקבל מדחס בגודל או בעוצמה מסוימת. אז למה יש תקנים בכלל.
כמובן שתדיראן לא רצו להודות בטעותם והתנערו מכל אחריות.
עכשיו אתם תשפטו, וזה כמובן יכול לקרות לכל אחד ממכם.
Banners
דלג על Banners